Hello guys, previously im Celcom broadband user. That time i applied for it which given a modem together. Don't get confused bout the product that u select.
March 13, 2011
March 12, 2011
Penganggur Tanam Anggur????
Tau ape PENGANGGUR? heheh, jangan tafsirkan penganggur ni sebgai org yg malas nak cari keje ye. Bukan sebab malas tp takde rezki. Aku dah adab bende ni dulu.
Kelulusan TINGGI pun x gune kalo x dpt keje gak smpai kene tanam ANGGUR kat umah.
Even dah grad 2009, aku skrg nasib je dah keje kontrak, tu pun tunggu bulan 6 je dah. Pastu smbung tanam ANGGUR. AIsyh......smue dah apply Jobstree, Jobsmalaysia, careerjet, Erecruitment etc (banyak lg la).....email kat HR pun dah. X gak dpat.
March 11, 2011
Mulan Fav Katun aku
Masa kecik memang aku sagtlah cite katun. Sblm ni pasal Toy Story, kali ni pasal MULAN. Korang tau x mulan tu ape? Mesti ada yang tau n ada yang TAK TAU.
Toys Story Favorite Aku
Masa aku kecik dulu, kakak aku ni rajin bawak aku tengok wayang la, citer kartun je ye. So aku masih ingat lagi citer Toys Story masa tu. Aku ni fanatic citer2 kartun camni sebeb best. Siap bli vcd lagi nak tengok berulang kali kat umah. Watak woody dalam citer ni memang aku suke.
March 9, 2011
Kelupis
What is Kelupis?
I knew this traditional food made from special rice and wrapped with certain leave before we can eat it.
I learnt how to cook it from my uncle when his visit last week from Miri.
I knew this traditional food made from special rice and wrapped with certain leave before we can eat it.
I learnt how to cook it from my uncle when his visit last week from Miri.
February 22, 2011
promote - Ikan terubok SARAWAK
New Promotion
Ikan Terubok Sarawak NEW PRICE
ONLY RM35!!
Just 1 price. RM15 for 3 fishes. In a box.
DELIVER it to you by POS LAJU.
Fish + Delivery = RM30
Delivery from Sarawak only 2-3days by (delivery after Sunday)
Just email me your order at syue.blink8nitez@gmail.com
Payment first delivery after.
February 11, 2011
Servis lambat
Ni aku just nak share, macam biase aku ni suke nak share, bukan mereka2 cerite ye.
Dalam ujung bulan Jan 11, aku ngan member aku ni g la breakfast merangkap
Dalam ujung bulan Jan 11, aku ngan member aku ni g la breakfast merangkap
Subscribe to:
Posts (Atom)

