January 1, 2008

2008 new diary......

Assalamualaikum every.... first of all, wishing u all a happy new year...
Not all of us can feel the celebration especially those still doing their study.
my countdown timeline.

11.30pm... aku ngan roomate aku decide nak g supper kat kedai makan depan ep jer.
11.45pm...dok tunggu si azarrr....n...ali....sampai lah nak countdown...tak kunjung tuba....
11.57pm...aku call mak aku....nampaknyer aku countdown bersama mak aku....sampai lah bunga api mencerahkan langit aku masih bercakap dengan mak. Thanks mom sebb bagi semangat kat adik....
12.05am...baru ali ni muncul.....azarr nyer tidak ada...
12.10am..baru azarr muncul....so kiter org terus pegi kedai DIGI....bak kata ali la...

*kiter org lepak kat kedai digi seruper macam org giler da....thanks buddy...walaupun tak der la celebrate sgt...kira ok la..sebb ada gak masa nak gembira...gelak bersama2..*

~unforgotten memorial smthg happen dat might make me scared on everything...i hope i can turn back the time~

No comments:

Post a Comment