February 27, 2008

HAppY bIrtHdaY MY FrenZ





Countdow for adeep nyer bday....on 26th Feb.
So, on 25th, aku ngan As dah sibuk nak wat smthg utk si Adeep ni..
Aper nak wat ek..takper....kiter org decide bagi kad yg kiter org wat sendri...
Malamnyer...aku gnan As dah bermandikan GLITTER...menonjol gak kekreativan aku ngan As..
Kad dah ampir siap...tp aper plan tuk esok ek...
Ha, aku ingat nak wat kiter org tak ingat brday dier...so jam dah kol 12 tu, aku ngan As siap amik vid nak tunjuk kiter org wish brday kat dier...
Aku ada klas pagi sama ngan Adeep...aku masuk lmbat skit n duduk kat baris depan dier, buat bodoh jer...
Tkut terwish bday kat si Adeep ni, aku wat2 appy la n kaco org sekeliling aku...
Abis klas aku ngan Kak Farah lepak kat PS....alamak Adeep n da gang ader la plak...
erm..wat doh jer la....

*org kater arini aku hyperactive-sebb aper aku tak tau..*

Then blah balik umah...g klas tghr n ptg...ptg lak lapar sgt, mintak teman As g makan kat kedai kuning..@ digi..

Dahtu ikutkan plan, aku ngan As blikan muffin bubuh lilin, tp muffin takder la plak... kiter org bli la kek kecik tuk dier...

Dah kol 8 malam, kak Pija pancing Adeep supaya g PS...konon2, Kak Pija n As gaduh.. hahah..Kesian Kak Pija kena reka macam2 citer...

Aku smbnyi la plak kat singki tngu si As bg signal nak bawak kek...

Dah smua duduk dengan aman kat PS tu, aku muncul dengan KEK....
Kak Pija n As terus gelak, Kak Ikin pun samer gak, sebb Adeep blurrr memanjang...kiter org terus nyanyi happy brday kat dier...sampai satu PS dengar...

At last before da party end..aku senyap2 bubuh glitter kat rambut adeep...ahah..mengamuk la dier ni sampai kejar aku ... aper lagi...aku cabut la...dah tu As lak jadi mangsa gak..

*deep, glitter tu tak abis, ader kat dalam poket aku ..hahhah..sajer jer kater dah abis..tp aku dah buang*

Klah deep, hope ko appy ngan small party kiter org wat, sebb tak dapat nak wat besar2an....n jgn mareh sebb aku tabur glitter kat rambut ko..heheh


No comments:

Post a Comment