November 18, 2008

Sian Mom aku

Time : kat nak kol 7 pm la...
day: Selasa (today)
Venue:aku dok pan lptop

Aku kelaparan, so aku g lah ambik maggi.....makan maggi.....sambil ya aku layan ternet.... kira nak nuka template blog aku...tp sik ada idea....

Layan lagu myu jak aritok....Sambil ku layan lptop tok...tetiba ada kuar lagu omputih...aik..sine la datang lagu ya owh...

erm...pelik.... (^-^) baru teringat...aku engkah ringtone mak bapak aku lagu ya....

Rupa nya mak aku call.....

- Hello....mau cakap sama siapa....(aku saja jak)
- ermmmm.....ermm(aik..mak aku tok ya ajak d sebut nya...)
(bermula lah perbualan mek 2 lam tpon)

- sitok ujan mak....
-lebat?...
-aok..lebat ujan d ctok tadik
-adalah benda ya begantung?
-pa benda?
-benda ya...wana putih...
-? huh?....padah la apa benda (makin blur aku.....)
-nok NYOT!!NYOT!! ya bah
-babi kah....
-aok...palak nya ada begantung ka sia....?
-huh? pahal tetiba ngan palak babi jak tok...serius mek sik tauk cita..(aku makin pelik)
-aih...sinun pun cerita sik tauk kah...
-hehhehe(kantoi)...sik tauk...al maklum diam lam bilit ajak....
- adalah kes...ada kuar lam berita...
- lak nangga lam tv3 online (sempat gik peromote)

(dah abis rancak mek 2 bercerita )
-mak, bapak dah trun lom?
-nah (terus diberik tpon ngan bapak)

(klaka ngan bapak gik)
-aih pak, mek nanyak kitak dah trun lom..alu dberik tpon ngan kitak....
- yalah tek...besalah...
-pas balit tpon tok ngannya...lak nya madah mek sik klaka ngannya...
-ok2....paham...

(sambung balit klaka ngan mak)
-aih...nak tak berik ngan bapak tpon...kmk ria dah klaka ngannnya...
-tauk mak.....yalah tek...sapalah nak klaka ngan kita tok...(sedeh alu bunyi mak aku tok)
-aih...kitak time gik gago nangga tv....lgpun tpon rah tangan bapak
-aoklah..
-merajuk lah nya ya......
-hehhehe(pandey tetak indah.....)

heheh.....

sorry la mak....ria rushing wak klaka ngan bapa..... hehhe...

*tp mak ok jak....saja jak nak ngatik sbnrnya...

3 comments:

  1. syue... akak tak paham bahsa awak.. uhuhuh
    [pening ketika membaca blog syue]

    ReplyDelete
  2. itu la pasal.pening kepala

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:01 PM

    hahhaha...nak wat camner...kira korg kena ler belajar sndri bhs syue

    ReplyDelete