November 20, 2009

ari ni ari jumaat

assalamualaikum smua....

wah skrg ni aku baru la kerap nak update aku nyer blog...
aper cer arini ek....

arini klas aku klas cancel 2 2....so.....stay jer kat lab dulu...heheh...

aper yg wat aku pening kat sini?

hahhaha...

1. blaja balik wo.....stress la kepala nak masuk kan ilmu2 yg ada kat sini...

2. group aku masuk takder masa yg pjg....so kene la rush blaja smuo skali ngan siapkan projek.. giler ar.... adoi....buat jer la aper yg dapat...

3. modelling object...idea kenelah gempak2...tp aku ni bab nak cari idea waktu yg singkat tak der makner nyer...kan aper....aku kene pikir betul2...tu la yg menyebabkan kpala aku pening bali dah...

4. presentation...suppose arini kiterang kne present....tu lah...sebb ada lagi dak baru masuk...so pluang nak present isnin or rabu depan....ader gak masa ujung mngu nak wat modelling lagi baik punya....kalo ada idea...

4. klas flash plak 1 hal....sebb nak abis kan projek group A, kiter rang dah terkandas...huhu..blaja la sndri...so melepak je lam klas..haha.. on9 jer keje aku...

5. raya aji....aku tak beraya kat hmtown lagi...sian kat mak aku kene masak sorg2..maner tak...anak pompuan 2 2 kat smnnjung...nak bli tiket...tak mampu dah...huhu....4 thun dah aku beraya haji kat melaka...heheheh....

6. idea nak wat tu flash la plak....ada 3 plak projek kne settle....x smpai 2 blan kat sini....wat keje dah cam org giler...sib baik la nb aku ni dah sehat lepas aku kejekan...

7. elaun tak kuar lagi..ahhaha.. tu normal rasanyer....

aku dah penat menaip sebb tak dapat nak bebel....masing2 sibuk wat keje sndri...

t aku bebel lagi ye kat blog aku ni...bubye

No comments:

Post a Comment