November 15, 2007

Nasib Leha

Aku n Leha macam biasa nak g makan malam. So, aku cadang nak g lepak kat kedai makan lain.
So, aku n Leha jalan la g cross road.

Lepas cross road lak, kedai makan yg kita org cadang nak g tu lak, TUTUP. Sedeh tol.
Patah balik, cadangnyer nak g makan kat kedai makan yg sama seperti biasa.

Dalam perjalanan nak patah balik tu, Si Leha ni lak, tetiba plak tertinggal kat belakang. Aku heran plak dengan si Leha ni...Aper ke hey nyer dier ni.

Aku patah balik la nak tgk aper dah jadi kat si Leha. Pastu dier tetiba merungut, rupernyer, selipar dier putus....dier mmbebel la selipar dier putus, almaklum selipar baru bli katakan.

Selipar yang putus ni berharga RM14, kaler hitam. Bli kat maner aku tak ingat aper Leha kater.

So aku suh jer dier jalan kaki tak berselipar. Kesian plak aku tgk dier. Nasib baik time tu takder org lalu......

Kena patah balik umah nak tukar selipar....leh dikatan 200 meter dier jalan berkaki ayam....

Syiannyer....


No comments:

Post a Comment