December 26, 2007

Final exam-aku ngerepak

Hye ma frens...
Kepak dah palak aku macam notes tok... Boleh dikatakan..seharian aku dalam bilit sik pegi ke siney2...dok depan lptop jak...
Time tok dah kol 1.30am...mata aku lom ngantok coz aritok aku dha minum 3 gelas nescafe polah dikpun..ehehe...ngegeh alu bunyi...

Aku ada 3 subject nak kenak cover... malaysian studies, aku baru baca chapt 1 over 5...aku tok dah la lembap ngan sejarah..tmbahan plak lam bhs omputih... lagi teruk aku.. tp redha jak la... ehehehe..

Computer network plak aku amik kali ke2...aduh dah la sidak cyber molah ketas soklan..bak kata madam...susah..so aku tok dah cover 6 chapter over 13. Alhamdulillah masuk wak lam otak aku tok... aku sik mok perkara sama berulang... sakit wak nak study agik terutama paper repeat.... heheh... com on frens....we can do it...

cobol...ha...ni language paling lama dalam sejarah perkomputeran...Sir byk nulong aku lam sub tk.. aku tok dikenali sbg student jenaka...entah kenak nya madah gia..aku pun sik tauk....ahhaha... sik pa..tok aku dah cover 5 chap out of 12...

sampingan...lusa ada presentation k FYP pun report...aduh..dah la slide aku tok simple.. n nervous...sik tauk la apa nak d padah klak.. bak kata mmber chatting... present seposen jak bah...aduh mun sub...senang..tok FYP...stand for Final Year Project....huhuh...mintak2 smua berjalan dengan lancar...amin...

Semoga semester 2 terakhir bagi aku tok berjalan dengan lancar..ku si mok ada tersangkut eh....tp aku akan gred 2009...lamak agik...walaupun dah nak abis ... ahahha.. mesti tak org sik paham... lak ku madah kenak... chiows oit

time tuk study... focus beb... bye...

No comments:

Post a Comment