December 27, 2007

Sapa kat sekeliling aku

Ha, ni aku tgh nak layan blog jap sblom aku mulas stdy balikk...
Ari ni baru jer selesai presentation tuk FYP....
Aku bukan nak citer pasal fyp, aku nak citer la skit org kat sekeliling aku ni.. maksud aku...roomate aku...

ha...lam bilik ni ada 4 org...termasuk la aku.. tak semua org sama kan...
aku citer la satu persatu...

1.
ni aku panggil dak movie...
Naper ek...sebb dier ni kalo ada kat bilik(sentiasa kot)...mmg mengadap comp...n dier akan laayan muvie...kekedang samapi lewat malam...ni rputine dier la selain dier ni layan blog. Dier ni pendiam sgt..aku kekdg jer bercakap ngan dier..tp semestinyer dier ok...
2.
Ha, ni junior aku lak....dier ni yg specialnyer, suka sgt layan siries lawak jepun tu... dier mmg suka sgt dengan rancangan meibatkan jepun.... dier pun tak byk cakap... tp dalam bilik ni aku rajin melayan dier ... first masuk bilik ni ingat kan d ier ni sombong..heheh..tp dier ni suka gelak kalo aku buat lawak..ehhe...penyelamat biskut tiger pun dier..dier suka bagi aku biskut tiger..thanks yer dik..
3.
Ni plak mmber aku sendri...kita 2 org la pilih blik ni...dier ni kalo takder entah aper nak jadi ngan aku...dier ni jenis aware dengan sub..aku hampir tertinggal 1 sub. nasib baik dier tolong check tu aku... Dier ni...kaki frenster....kaki face book... kalo menaip...fuyoh....macam kena kejar...bunyi laju giler...hahaha... dan dier ni la teman aku menjerit kat bilik ni...
kalo ujung minggu..aku bgun awal la skit...pastu kekdg aku tdo...bila aku bgun..dier plak tdo..haha..tu buat bilik ni ada snyap la..tak lama..sekejap jer...pstu bsing balik..ni sorg kaki air nescafe...n mee ruski...
4..
ni aku lah...aku ni kaki muvie..n layan tv3 online slalu..terutama nak layan spaQ... kalo tak..layan hi5, frenster..n kekadang jer facebook... aku suka cakap sesorg..n kalo dengar lagu..aku mmg dah tak sedar org panggil da.. itulah aku..

sajee jer nak citer pasal KAMI di cni...

No comments:

Post a Comment