April 6, 2008

Musibah.....

5th April - Sabtu
Seawal 10 pg- aku bgun, siap2 nak g library.
11 am
- aku dah ader kat library. Seperti biase aku duk kat corral sesorg kat port blkg.
3 pm
- Syok sgt wat researc pasal financial, jam dah kol 3pm. Pecah rekod aku nih. Time tu gak la ujan lebat. So aku mmg tak leh nak balik pun.
4 pm
- Balik umah ....baring jap. sampai kol 5 lebeh, As takder kat blik....Perut plak dah lapar. Ajak Izzah, dier tak nak kuar makan. Ajak As plak, dier kat lib. Aku ada la plak rasa malas nak makan...So aku decide mintak Mee instant jer la kat As. Mee Ruski.
6 pm
- Siap2 nak g umah Laila, nak guna pc Diana. Al maklum skrg aku ni merempat cari pc or laptop nak wat assignment.
6.30 pm
- G umah laila. Sambung wat assignment kat PC diana. Tq Dian coz pinjamkan PC ek.
10 pm
- Balik umah jap, HDD aku tak leh bukak coz dah kena virus....aduh...kena format lagi da... Dahla smua keja aku kat dalam tu, laptop plak takder...aduh...
12 am
- G umah Laila balik. Layan muvee Dunia Baru The muvee bersama Diana n Yatie.
2.00 am
- Magdi bagi laptop dier kat aku...suh aku pinjam. Dell XPS m1330. Smart gak laptop n. thanks buddy.
2.30 am
- aku mula duk depan laptop ni. Nak sambung wat keja skit.
2.45 am
- mula la music yang kuat berkumandang kat luar tu...aduh...dak2 india ni wat bsing. Aku pegi la tgk dari tingkap bilik ni. Aduh, dier org reramai lepak kat luar tu sambil minum. So aku sabar jer sambil wat keja n dengar lagu.
3.15 am
- As dah terbangun tanya kat aku paal bunyi bising kat luar tu. Aku jawab la aper yg aku nampak. Tapi skrg ni bukan aper, memekak bercakap ngan budak india tingkat atas blok kiter org. Aduh....mahu tak moha aku.
4 am
- dah masuk 2 kali pak guard halau dier org. Nasib baik makan saman gak. Tapi rasenyer dier org menjawab.
4.30 am
- aku try tdo.
4.35 am
- terdengar bunyi moto kat luar.....budak2 tadi muncul balik. Jerit panggil budak2 kat umah atas, nasib baik takder response....dier trus blah....
5.00 am
- aduh...tak leh nak tdo...pikir pasal assignment la gak....s aku sambung wat assignment n isi blog ni....ehhe....
skrag dah kol 6.03 am.....bile la aku nak tdo nih...entah kol braper aku nak bgun sok...
*aku kelaparan.....perut kosong gak nih...aduh...rasa nak breakfast kat mc D jer.....LAPAR*

No comments:

Post a Comment