April 8, 2008

Thanks kat mmber2 aku

Today 7th April 2008.....
Bersempena bday Nora.....KB, Nazirah, Biha, Hanum, Yatie, Kak Poo n aku rancang g umah Nora nak wat surprise b'day party.
8-9pm - Aku, Kb, n Zira g amik exam Ethics.
9-10pm - temankan si Yik Seng g makan malam n jumpa Eja diskus pasal assignment kat kedai makan yg sama.
10.30pm - Aku n Hanum g amik keta kat umah kak Intan...Sedeh nyer keta Viva takder ... org tak anta balik lagi... Kancil pun kancil la.....Terus g amik kak Poo n Zira kat gate EP. Second trip baru nak amik Biha, KB n yatie. 11.00 - G isi minyak jap kat Petronas sebrg jalan ni jer....Dah la keta kancil ni tombol gear dier dah tak der...rupernyer penutup minyak pun dah tak der...aper la dier ni....sewa keta ke makan keta. Seblum bertolak g umah Nora....Kak Poo kater aper salah nyer amik bawak dier org skali... ahhaha.. OK...Aku patah bali EP amik dier org...kalo saiz kecik takper....7 org skali masuk, Biha n Hanum duk kat depan...yg len kat blkg.. Ada hikmah gak tombol gear ni takder...senang nak tolak...tp mmg sempit la...sampai tak tertolak gear....hehhe..
11.15pm - Time ni lalu kat IPK bukit beruang....nak ke Taman Muzaffar Heights.
11.30pm - Sampai kat depan umah Nora.....La, kantoi.....Nora nampak kiter org dtg....Masukk jer la....Nazirah n KB g bawak kek tu kat pintu blakang...mak Nora bukakkan pintu...X sempat nak surprisekan...maner idaknyer....Nora g dapur nak amik pinggan nampak pintu belakang terbukak... Nampak la Zira n KB ngan Kek dah berlilin tu.....dier org bawak masuk.... Tak sangka la plak atas kek tu....bukan nama Nora...siap ade nama saper yg sambut bday awal thun ni....
termasuk nama aku...heheh

(Aku 1 mac, Anum 25 Mac, Yatie 1 April, Nora 7 April, Kak Poo 15 April)
So kiter org sambut la reramai...hehhe....sampai la pukul 2am.
Tapi time nak balik tu...aku kena buat 2 trip coz x berani nak bawak reramai...al maklum takut bertambah tak muat...hhahhah...

*thanks ek kat korg yang buat smua ni.....Jangan luper rancangan kiter lepas Final ni..*

No comments:

Post a Comment