December 21, 2008

Sabtu aku(wit translation)

ERm...akhir la juak aku bangun ritok....ya pun kakak aku call n kak klaka ngan mak alu bangun la..
(ERm...ari ni lewat la gak aku bgun tdo....itu pun kakak aku call n cakap ngan mak pastu terus bgun)

So...1 whole day tok aku layan utube la....ala cam besa aku akan nangga cita INTAN (ep132) n ada la juak movie...then petg aku embak tdo....kak ya bgun smbung agik nangga Spa Q2....
(So...1 whole day aku layan utube la....ala cam besa aku akan tgk cita INTAN (ep132) n ada la gak movie...then petg aku tdo....then bgun smbung tgk cita Spa Q2....)

Kol 8.30pm agak Lin(sabah) nunggu mmber amik mek 2 nak g men badminton d court Batu Berendam..
(Kol 8.30pm jumpa Lin(sabah) tunggu mmber amik kite org coz nak g men badminton kat court Batu Berendam..)

*ha....ari tok tgn aku mmg sakit giler...sik tauk kenak...maybe sik makan seharian....so tenaga kurg......
member mek org ngambik gambar aku ngan Lin tgh main bedminton....gmbr tok cam best jak....
(*ha....ari ni tgn aku mmg sakit giler...x tau naper.... maybe x makan seharian....so tenaga kurg......
member kiter org amik gambar aku ngan Lin masa men badminton....gmbr ni cam best jer....)

*camney la style mek duak time tok pandey sama....dah la sorg rite handed n sorg left handed.... Bravo kepada cameraman tok....
(*camne la style kiter org time ni sama....dah la sorg rite handed n sorg left handed.... Bravo kepada cameraman ni....)

* balit umah lam kol 12am dak ya la....so aku terus g mandik....then study jap....
*kol 2 am aku sambung nangga dvd yg ku dah nangga stgh malam marek....
*sigek la kenak ku malas nak nangga....sound dah ok...cuma subtitle english ...paham2 jak la...lain d klaka org lain la ditulis.....
- Movie - fury (thai movie)
(* balik umah lam kol 12am ....so aku terus g mandi....then study jap....
*kol 2 am aku sambung tgk dvd yg aku dah tgk stgh malam smlm....
*satu la aku malas nak tgk ...sound dah ok...cuma subtitle english ...paham2 jer la...lain mulut cakap lain la plak ditulis.....
- Movie - fury (thai movie))
* Yo seh..mmg gempaq cerita tok...aku mun cerita thai berlawan2...mmg best....
*Stunt kedirik...nang happening la stunt sidak tok...siap masok sepetar gik...(ku nangga la a bit d sebalik tabir masa ending cerita tok)
* Respect aku ngan ompuan lam cerita tok....
(* Yo seh..mmg gempaq cerita ni...kalo aku tgk cerita thai action nyer...mmg best....
*Stunt sndiri...mmg happening la stunt dier org......smpai masuk hospital...(aku tgk la a bit d sebalik tabir masa ending cerita ni)
* Respect aku kat pompuan lam citer ni...)
(*^*)....sapa lom nangga gik movie tok..tak org mesti nangga...especially mana tak org minat nak kedak tok pun cerita la....best ku madah...
((*^*)....sapa blom tgk movie ni..korg mesti tgk...especially kat korg yg minat tgk citer action camni....mmg best)
-chiow...nak tdo..jam dah kol 4.12am(tangan aku time tok nang sakit giler....)

4 comments:

  1. Anonymous2:23 PM

    kao neh mmg la kan suke buat entry yg aku x paham...jenuh la aku duk pk ape la yg kao madahkan tu, hahah...

    -adeep-

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:38 PM

    Super pose nih :-p

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:19 AM

    Hehehe...sowie deep...yer la ...aku translate....

    ReplyDelete
  4. ammvoiii, tengok movie siam erk..

    ReplyDelete