December 13, 2008

Wat about it

Title lam omputih.....

tp nak bercerita...malas mok guna BI.....

Wat to say....ehehhe....k...last week dah nangga Transporter 3....sorg2 jak ...al maklum roomate pun dah balit...org nak raya aji....yalah...amik mudah..nait bas g Melaka mall..sik jauh dr umah wak bah....


so aku amik tiket kol 4.15 pm...cool...stat nangga cita ya mmg best la...

Ala...sbb dah nangga transporter 1 n 2....mesti best nak....
*ada wak aksi2 yg sik d potong gilak..heheh...paham2 jak la...sik la lebih gilak aksi ya,,,besa2 ajak bah.
so...pa kata tak org try nangga....sik nyesal bah...Aok T-bag nak lam cita prison break ya pun ada wak jd ketua samseng...sesuai bena k nya...anyway, jason @ frank pun mmg semestinya cool n great hero lam transporter....


so..tok ku nangga last week la....





............................................................................................................


so, selepas termakan "hasutan" kak eda kawan kakak aku.....so aku nangga cita Twilight ritok tek...ngan roomate aku si jijah....dolok leha slalu neman aku..so kinek tok tukar plak...Jijah...heheh..

si kak eda tok nang berym ngan aku pasal twilight...nak alah2....siap masuk kali ke 5 dah nangga...ya baruk nya....ermmm..

-.bak kata kakak aku..."org dah angau..sik pat nangga cita lain.."

aku pecah rekod ngan si jjah tok ngembak 1901 pun berger....sludup gik ya...ha...nasib jijah sebb bag besar bah....so dengan keadaan berselak, aku mulakan dengan makan sambil nangga cerita...


(^-^) soooooo.....komen aku ttg cita tok...mmg sweeeettt.....ccooolllddddd(dah lam cita ya sejuk...ku nahan sejuk gik...)......mantapppppp.....

(*^*) sik nyesal nangga...don worry..
-end-

No comments:

Post a Comment