January 1, 2007

Dalam pengiraan

Hari ini 1 januari 2007....Tahun baru...

Bagi aku, pagi2 lagi dah pegi library, al maklum 4 january ada paper. Aduhs...
Tapi aku cuba tak nak buat diri aku stress... Namun hari tu tetap aku kira.
4 januari paper system analysis and design...carry mark pun leh tahan...insyaallah target paper ni..
6 januari plak muslim modern...ni subject susah skit, sebab general..
7 januari...hah, ni banyak bengang ni, exam ari ahad.. tak pernah aku duduk paper ari ahad..
dah tu plak, 2 papersssssssss...huahuaha... business communication n principles of
marketing. Nasib baik carry mark ada improvement...isyh... takper.. sabar.. dah nama
hidup student.
8 januari....yahuuuuuu..balik la...aper lagi...akan aku tinggalkan kota bersejarah ini selama 3 minggu. dalam tempoh tu...maybe aku jarang nak update aku nyer blog... dapat la aku rehat kan otak n minda aku.. POyo jer aku..

Klah..nak sambung study.. gambate... n Gud luck kat smua mmber2...chaiyok.

No comments:

Post a Comment