January 5, 2007

Thanks alot my dear fren

2 3 hari lepas raya ni jer, rezeki aku murah.
1 januari dak member2 aku dah balik campus smula setelah sekian lama bercuti untuk study week n raya aji.
Member aku si D ni mintak teman aku ke Melaka sentral, aku malas nak drive so aku sanggup naik bus. Balik dari situ, D belanja aku makan waffle kat SFC. Kenyang tol aku nak balik library.
Malam plak D n L ajak makan malam skali. So aku cadang makan pas balik dari library.
L bawak udang sambal dari JB...Fuh..sedap siot...teringat kepedasannyer.



3 january plak
Tghr aku, L n D makan kat Plaza Siswa(PS), makan plak makan pak arab. Masin tu mmg dah biasa la tuk dier org. Nasib baik murah jer. Aku ambik seketul ayam ngan telur dadar. Habis licin pinggan aku. Entah la naper aku kuat makan dah..isyh..
Balik singgah umah member Y plak. Teman dier org g majlis korban kat belakang FOSEE baru. Aku, KB, n Y teragak2 nak pegi, at last aku n KB nak gak pegi majlis tu. Y ni terpaksa la ikut.
Kita org disambut oleh lecturer.
Ambik la nasik minyak, rendang daging, n sup tulang.
Aku plak nak mintak skit tendon, sebab nampak ada abg ni bagi kat meja seblah tendon.
Aku mintak kat abg ni, skit jer. Dier kater tgk lah kalo ada.
Dier datang balik bawak seketul tulang besar. Alamak..tulang sum2 dier. Ni perli ker aper. Dier kata ni jer yg tinggal. Tak perla..tendon punya pasal. Malu plak aku, coz aku sorg bedal benda tu sorg. Aduh...kalo kat umah boleh jer aku ambik pisau kikis isi nyer, n guna straw sedut isi dalam tulang tu. Isyh, tapi sebab nak cover malu, tak jadi. Membazir plak.
Sedap mmg sedap...

Malam plak aku dijemput L n D makan... Masak sardin. Tapi sardin ni special...aku boleh tambah makan cabai,cili atau cabik. paper jer la.
Malam ni tadi...4 januari, baru balik dari umah L n D. L goreng popia daging...aduh...sedap siot.. aper ni...kan elok stiap ari camni...gemuk aku jadinyer..hehhe...alhamdulillah..rezeki..

1 comment:

  1. ces, bukan nak cakap kiter dier dah bukak blog baru.

    anyways, nak wish happy new year and happy raya raya haji. stil sempat lg kan ?? hehehe. also good luck in ur final exams. ;-)

    take care and keep in touch. daaa~

    ReplyDelete