February 12, 2007

TRAGEDY

Minggu lepas aku ada attend satu program dalam kampus. Under USRAH. Video screening about Quran Lead The way science and technologies. Dah selesai sejam dalam dewan belajar tu, aku tunggu la mmber2 aku yang incharge benda ni.

Salah sorg mmber aku panggil aku nak mintak tolong. Ada sorg junior ni, terjatuh dalam dewan. So, dier mintak aku tolong urutkan. Aku tgk kaki dier mmg dah bengkak sgt, sampai aku tak berani nak pegang. So, aku urut sikit jer la. Lepas tu kita org dukung dier msuk kater, bawak dier g klinik 24 jam.

Doktor bandage kaki dier, dan esok nyer, dier kena xray kaki dier.

Nasib baik badan dier kecik jer, senang aku nak dukung. Fuh, tu dia, pertama kali aku dukung org ni. Hhaha...

Esok nyer, dier g klinik, kaki dier kena jahit. Aku tak tau naper sebab dier dah balik sebab mak dier dah ambik.

No comments:

Post a Comment