February 3, 2007

Weekend

3rd February 07
Dari sem lepas lagi En. Faris janji nak blanja aku makan kat Shakey's. Yahuu hari ni tadi dier dah kotakan janji nyer.. Bukan aper.. aku ni kan adviser dandanan dier.
Arini kita org bertiga.. aku Diana n faris. So kita 3 org naik bas jer. Al maklum duit aku dah tingal "Nam Posen" jer.



Sblum g makan, kita org g mydin dulu, pastu g singgah kedai hp sebab kedai tu ada utang nak masukkan lagu kat tpon si diana. Lama gak nak tunggu, sampai muka faris pun nampak kelaparan.
Selesai smua, baru kita org gerak g Tesco. Satu lagi rimtangan. Dengan bawak barang ni, kena lalu jejantas paling panjang d sini.
Pastu sampai jer kat tesco, singgah jap kat atm, then terus g Shakey's. Al maklum lapar sgt katakan. Isyh kenyang gak aku.
Tankiu alots Faris. Nanti aku bg spaghetti yg aku masak. K..

No comments:

Post a Comment