February 10, 2010

Working begin

Ha...mesti ramai nak tau...skrg aku wat aper kan...
nih aku nak habaq kat korg smue...aku dah dpt keje...pas demama campak aku trus dpt keje...

Keje aper, oklah...sama cam aku masa praktikal dulu tp lagi mncabar...kire skrg aku dah close ngan networking..subject yg aku penah repeat masa MMU dulu..wakakkaka

Erm..ni dah ampir seminggu keje...boleh la tahan....lagipun kiter rang relate ngan KL, JB n a few kaw kat Sarawak...

Shift yg ada...
8am - 4pm
4pm - 12am
12am - 8am

so aku tak lama lagi merasa la shift2 malam tu smuo...hahha....try...lgpun tak jauh dr umah...shift malam sorg2 jer jg...

Lagi 1 yg dasat keje sini...aku kenal ada 2 lagi dak MMU..senior aku gak..dah la sama kat Melaka dulu...yg sorg jer aku tak kenal... tp sorg lagi kenal la gak...

so hope aku lekat ngan keje sini....

guys...will update sooner....

bye...gtg cont my work...chiows....

No comments:

Post a Comment