February 27, 2010

Sabtu bagiku


Arini 27 Feb 2010...
Cuaca cerah jer kat luar...tp yg ujan ada kat dalam opis ni...HEHEH... aku le tu..tp tak der la kuar air mata....hati jer menangis...
Kenapa perasaan aku cam tak tentu...huhu..
Malam tido tak tentu, aku just pejam je mata ni dan berharap agar dapat tdo..namun setiap masa amik hp tgk masa.

Tetiba arini aku tol2 sad. Aku tak tau naper.

Seorang wanita yang terlalu emo, tak reti nak paham perasaan orang, cepat marah etc.

Sejak bekerje ni aku mudah sgt nak emo. Smpai org yg rapat dgn aku jd mangsa terkene tempias skali. Otak kekadang tak pandai nak pikir waras. Ini dugaan dunia belum dugaan d akhirat kelak.

Aku slalu salahkan diri sndri, kerana keras kepala ni lah aku ni tak reti nak paham persaan org len. Aku tak nak kehilangan sahabat2 malah cinta yg aku ada skrg.

Arini tol2 aku takder slera nak makan....naper la aku ni bodoh sgt ha....tak pikir cam org dewasa.. bile lagi nak berubah...tak lama lagi umur aku dh nak meningkat...
Aisyh, aku ni inginkan kebhagian stiap masa, tp aku sendri yg bodoh tak reti jg kebhgiaan tu.

Ada gak aku ni pikir, aku ni menyusahkan org ke...aku ni idup kat atas muka bumi ni nyusahkan org je ke...huhuhu...aku belajar nak elak susahkan idup org len tp entah camne aku lah punca life org len jd berubah malah bengang ngan aku.

Entah la...aku tak tau lagi nak luah kat ner...so aku luah kan ajer kat open blog aku ni. Huhuh..

No comments:

Post a Comment