March 11, 2011

Mulan Fav Katun aku

Masa kecik memang aku sagtlah cite katun. Sblm ni pasal Toy Story, kali ni pasal MULAN. Korang tau x mulan tu ape? Mesti ada yang tau n ada yang TAK TAU.


Meh aku citer skit la. Mulan ni gadis cine yang sanggup ganti bapa die ke medan perang. Pada mule cite ni nakal2 gak bdak ni. Tp pas join tentera, dier dah tau camne nak jaga diri dengan bertemankan roh2 moyang serta Mushu si Naga ni.


Pastu ada lagi kuar Mulan 2. Best gak die ngan balak dier jadi ketua tentera dah.
Lagu soundtrack citer ni pun best. 

Tahun lepas masa aku masih keje shift, aku layan satu website citer cine je. Ada Mulan versi Movie bukan kartun. Tapi org lakonkan. Pelakon utama jadi mulan - Vicky Zao Wei.
Boleh tahan gak wo movie dier. Leh plak kartun dfilemkan.
Dasat dierang ni. 
So korang, jom tengok Mulan. 

No comments:

Post a Comment