June 15, 2011

Around : Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan ke 54

Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan Kali ke 54 telah diadakan di Kuching Sarawak berlansung bermula dari 13 Jun 2011.



Majlis dirasmikan oleh Perdana Menteri sendiri Datuk Seri Najib Tun Razak14 Jun 2011.
Hari Pertama ingat nak bawak mak duduk dalam dewan tu, tapi tak dapat, so kami duduklah di luar sebab ada khemah telah disediakan.


Hari Ke 2 Majlis Tilawah Al-Quran telah membuat impian mak aku masuk dewan tercapai.
Kebetulan aku dihubungi oleh Majlis Islam dan bagitau aku antara 10 org pemenang quiz yang aku sertai malam perasmian. Dengan happynye, aku ajak la mak aku pegi, dan kali ni peluang nak masuk dewan cerah malah org kat dalam dewan benarkan kiterang amik gmbar sampai ke pentas org bertanding. 

Memang cantik dewan baru Majlis Islam.











Inilah antara ape yang aku dapat menang quiz tu lah. heheh. Tetibe plak aku nak join Akademi Al-Quran. Insyaallah....Amin-amin je lah ye.

Sekian dulu.

No comments:

Post a Comment