December 1, 2006

MAHA(da day before)

Minggu lepas aku pegi KL...jumpa kakak aku...dier mintak teman g lawatan ke MAHA,serdang.
Nak tau aper MAHA...Ader aper kat MAHA...ehm...jom SELIDIK...
Makna MAHA ni....The Malaysia Agriculture, Horticulture and Agrotourism Exhibition
Aku pegi 24 Nov 2006...




2.30ptg
Bertolak dari apartment...ngan sorg member..naik bus awam g Melaka Sentral. Sampai jer kat situ..beli tiket utk member aku sorg ni....aku dah bli dah...pastu makan tengahari kat NAM...
Dahtu tunggu bus nak bertolak ke seremban...nak tau kenapa aku guna seremban...tak direct KL...nanti aku citer.Tambang RM5.30.

4.30ptg
Bus bertolak tadi pukul 3.30ptg..suppose time camni dah sampai dah kat terminal ONE, seremban. Tapi jam plak dah jalan. Aku aper lagi mmg buhsan la sgt kat dalam bus tu.. Buhsan teramat sgt...so..aku tdo lagi.Tdola jawapnyer kalo dah buhsan..member aku ni pun kejap tdo..kejap bangun..ahaks...

6.30ptg.
sampai kat terminal seremban. Hari dah la hujan...takper...renyai jer... kita org bergerak ke KTM...jalan kaki jer..aku kalo nak g airport..aku slalu guna jalan ni...tapi bahaya gak...sunyi.
Sampai kat KTM...org ramai plak dah...Beratur nak bli tiket.Member aku berenti kat Serdang, aku plak berenti kat KL sentral. Tiket RM6.



7.00ptg.
KTM mula gerak....cam biasa aku akan pilih kat ujung KTM...sebab tak ramai...time ni dah tak dapat nak tdo...macam2 kerenah org ader... aku plak layan jer la buku Marketing. ceh nak gtau aku belaja tu...


8.30ptg
Sampai sudah aku kat KL sentral. aku terus rush ke bhg bus express ke KLIA. nasib aku baik... bus akan bertolak kol 9mlm..aku terus bli tiket ke KLIA(RM10). Bertolak dari KL sentral kol 9 lebih. tak ramai naik...ada la lam 6 org...2 org jer perempuan...aku ngan tourist ni sorg.. aku pulak layan lagu jer..nasib baik bas ni laju...dah la ujan beb...

10.10mlm
dah sampai kat area KLIA...kakak aku dah call...dier nyer flite dah sampai...so aku jer blum sampai..so aku suh dier tunggu jer...dah la lapar...perut aku mengamuk siot...

10.20mlm
sampai gak akhirnya kau kat KLIA. Jemput kakak aku...then bli burger kat burger KING.
Kita org g hotel naik LIMO KLIA....

10.30mlm
pulak dah...LIMO teksi ni berenti nak isi gas..NGV...

12pagi
Baru sampai kat Hotel Coronade.La hotel ni..dulu pernah teksi tersalah hantar kat sini..

1pagi
selesai mandi smua...makan...terus tdo..nak kena bangun awal..

No comments:

Post a Comment