November 17, 2006

Jalan2 kat bandar

11 november 2006

pagi aku bangun awal skit...nak kemas bilik...basuh pakaian...n basuh cadar...haha...hari mengemas rumah..

tetiba tergerak plak ati aku nak g MP(mahkota parade)...mmg dah rancang dah ngan mmber aku si Yat. Ehmm

pegi tak ek.. pegi jer la...tu pun last minute..kol 12 g la...

banyak gak citer yg membuat aku meluat terjadi...

*couple berpeluk pelukkan kat kwasan awam...dah la pompuan ni guna baju kurung...bertudung...isyh... memalukan la..

*penkid ni aku perasaan dari awal naik bas nak ke MP... ruper nyer dier temankan awek dier g keja kat kedai baju.. aku terserempak la kat lam kedai tu.. dah tu aweknyer plak asyik tertunjuk2 jer punggung dier kat si penkid ni..isyh..nak termuntah aku..

*penkid lagi....aku ngan yat nak naik bas balik melaka sentral...couple ni duduk betul2 depan kita org.. so nampak la reaksi2...free show...si pompuan ni baring kat bahu si penkid ni la...dah tu penkid baring kat peha pompuan ni la..dah tu penkid ni kiss pipi pompuan ni...n last skali bibir plak...isyh...NAUZUBILLAH....

-takper la...aku sajer je nak kongsi bersama cerita aku ni... anywhere..masa aku g MP...aku ngan Yat sempat plak g Dataran Pahlawan....mall baru... boleh tahan...

kedai2 kat situ havoc....masih baru la...


No comments:

Post a Comment