December 30, 2011

Filem : Filem tamil skrg dah gempak

Malam Rabu lepas aku tertengok la cite kat tv2. Namenye aku x tau. Tapi aku tengok macam penah jumpe watak die. Owh dalam citer Ra.One la. Ada scene G.One sampai kat India tu. Pas gaduh-gaduh ngan org
kat teksi tu, ade kete muncul. Pas G.One g scan bdan org yg kuar kete merc tu, Chitti namenye.
pelako ni adalah Mr Rajnikhant. Die kalo bawak watak best gak die walopun tamil. hehehhe. Tapi yg TV2 ni dah gune bhasa hindustan.

Kat opis aku carik la cite ni ape ke name, and skali aku nonton la cite ni.
Boleh tahan gak best cite ni. Fuh hero, walopun dah tua, tamil nye setting tuk bikin cite ni memang gempak la. Aku respect la dierang dapat wat smpai idea mencecah sebegeni. Cewah, ayat. Hehehhe.

Korang tengok la sendiri ye kat Youtube. Best gak cite ni.

Cite ni kuar 2010, Ra.One plak 2011. Jangan nak membanding2 k. Masing-masing ada keistimewaan.

Rajnikhant plak memang pandai bawak watak.

Leh tengok kan berbezaan luar lakonan ngan masa lakonan hero ni. X sangka die dah berusia dah skrg.







No comments:

Post a Comment