December 2, 2011

Om Shanti Om aku tengok berpuluh kali

Hello guys,
Aku saje je nak share. Last week kat channel Zee kol 7 ptg, aku tgk Om Shanti Om. Aku pun pelik sebab x nak tukar g tgk citer lain sebab cite ni aku dah tgk berkali-kali rasa nye berpuluh kali dah.
Sampaikan subtitle pun x kua tapi aku dah paham dialognye.


Bapa aku tersenyum je tengok aku leh agak ape bunyi pastu. Mak ngan bapa aku pun join tengok.



Yang best nye citer ni, gabungan oldies ngan modern memg aku respect la idea dierang wat.
Korang nak tgk full descrip citer ni, gi sini -- Om Shanti Om Site --

Empunye citer ni Farah Khan n producer nye bini hero sendiri SRK iaitu Gauri Khan.

Korang mesti pelik nape la aku suke sangat kan. nak tau gak ape maksud aku gabungan oldies n modern.

Klip lagu die, gabungan pelakon lama nye vid n dimasukkan klip artis sekarang sampai aku x nampak kecacatannye.

Korang tengok klip video ni.

Dengan kehadiaran pelakon2 lama lam video klip ni memang mengagumkan. cite ni bukan saje nak bagi nama sebagai citer hindustan bolywood tetapi hasil die memang gempak bagi aku la.
 
Gambar kat sebalah kanan ni, antara blakang tabir masa nak bikin vid klip memasukkan artis lama.

Perubahan zaman 30 tahun yang dulu ke 30 tahun selapas itu memang best la.

Lagu ni plak music die memang cun la ngan citer ni n lagu ni OST citer ni gak. Aku suke tol dengar sebab ngan action kat blakang die memberi maksud yang mendalam. Mengisahkan citer 30 tahun sebelumnye.

Keistimewaan cite ni gak, ramai pelakon di masukkan ke dalam citer ni sebagai penghargaan dierang. Terutama pelakon2 veteren.





Kalo korang x tengok lagi citer ni, baik tengok. Terutama bagi pencinta citer hindustan, tengok2 la ye.

Pas tengok, bagi la komen " Setuju atau Tak " ape aku komen.

2 comments:

  1. P.Pugnes10:55 AM

    Stuju...teringat zaman kite tengok same2 dulu... :)

    ReplyDelete
  2. hehehhe, zaman alpha dulu..... D aprtment life.

    ReplyDelete